My Destination http://jatmonavie.blogspot.com

Happy 2 months Anniversary Sayang

Sunday 10 April 2011

 
hati hari ini berbicara denganmu..meluahkan kerinduan yang hadir di saat ini.. indahnya hari ini kerana pagi yang indah ini ditemani hujan yang menimpa bumi..seolah-olah ianya adalah rintikan rinduku yang tidak pernah berkurangan buat dirimu kasih..
selamat ulang tahun sayang..
moga kemekaran kasih sayang kita kekal selamanya..
ku tahu apa yang kita lalui kebelakangan ini amat menduga kita namun ku harap cahaya kasih kita tidak pernah akan pudar..ku amat mengasihimu sayang..dalam setiap doaku, ku mohon akan kebaikan dan kesejahteraanmu..ketenanganmu kedamaianmu keutamaanku..
sayang..
dengarilah suara hatiku ini..ianya hanya untukmu..
tak mungkin dapat ku garapkan melalui bibir kataku..
ianya hanya terungkap didalam puisi indahku untukmu
 Wan Suhaira Binti Abdullah 
{my lover}
SAYANG..TIADA YANG SERUPA DENGAN SEMUA PELITA DIDUNIA
yang menjadi penerang, yang ada juga jadi pembakar
tapi aku tidak mahu menjadi pelita yang membakar hati
ku ingin menjadi pelita yang menerangi dan menghangatkan hatimu
abang..
jika pelitamu hilang
izinkanku mengganti dengan pelitaku
aku rela walaupun menahan perasaan ini
sayang
janganlah kau bisa berkata kesunyian dan kegelapan hanya untuk insan sepertimu
kerana ku tak tahan melihat apa yang berlaku pada dirimu
janganlah kau pinta aku menghalangi rasa yang ku rasai tika ini
kerana cintaku padamu ikhlas dari hatiku
aku tak bisa meluluhkan rasaku
kerana ku amat menyayangimu
selalu dan selamanya..
Kau hadir disaat aku pilu
Kau berikan senyum indahmu,Kau isi hari-hariku dengan warna cintamu ....
apa yang ku rasa ini apa bisa kau rasakan...??
Benih-benih cinta kan ada di hati kita dan kan satukan
hati kita berdua.
I LOVE YOU SAYANG
 
lastly. aku harap aku dengan si dia nie berkekalan. aminnn. doa kan kami yaaa. ;)
toloong tolongg aku sayang dia sangat sangat okay. tak nak hilang dia. dan tolong jangan rampas dia dari aku. memang aku shoot je kalau aku dapat tahu ade yang kacau diaa kan. maaf belagak sikit dan ter'emo' hehe...

         semoga ALLAH panjang kan jodoh kami berdua. aminnn , <3 youuu sayang ;*



4 comments:

  1. wah...saya suka kan..nyaa...thanks b..sayang..sayang b cngat2...wah..teharunyaaa..:)..happy anniversary b..love u so much b..awak adlah sgla nyaa untuk sye..:)..nak wish...hope kte kekal smpai ble2...syang nak ngan b jaa...Awas!!..Awak syE punyee jaaa...hahaaaa.....mmmuaahhxx3..syng b cngat3 laa...thanks 4everthings dear..:)

  1. AZZA ZAHIDA said...:

    hurm.. so sweet .. bahagiakan.. :)... za doakan korang akan kekal.. kekal menjadi pasangan kekasih.. n insyaallah kalu ada rezeki boleh jadi pasangan suami isteri... insyaallah.. amin...

  1. ejat said...:

    syg : terharu yer???u too..u my everything syggg...insyaallah kita kekal sampay bila2 syg..xde spe ley pisahkn kita...nk ngn b jew..??ehem2..x ley la kalo 24jam ngn b jew..bahaya...ouchh..:)
    thanx jugak taw syg 4 everythng dat u gave to me..i love u so2 much syg...mmmuuuahhhxXx3...AWAS!!!dont take her from me..she is MINE...<3

  1. ejat said...:

    azza : thanx taw..insyaallah..ameenn..jat ngn sue jugak doakn kebahagian za disamping bf tercinta..ehem2...hope u guys epy too..kalo mirul da uat pape..gtaw jat taw...tawu la jat ajar2 dia..hahaa..skaly lg..thanx so much...:)

Post a Comment